Servicii

 

Servicii de mentenanță și suport

Orice organizație urmărește maximizarea beneficiilor și reîntoarcerea investiției, principalele elemente controlate fiind riscurile și costurile cât mai scăzute. De aceea, conceptul nostru despre mentenanță și suport este legat de atingerea acestui scop.

Avem cunoștințele și experiența necesară pentru a vă crește afacerea, iar prin suportul zilnic și furnizarea celor mai bune versiuni tehnologice vă protejăm investiția, reducem costurile și eficientizăm timpul alocat unei astfel de activități.

Tipuri de suport IT:

- Suport unidirecțional la distanță;
- Suport de nivel 1 (sistem de tip help-desk cu preluarea și rezolvarea cazurilor simple prin e-mail/online);
- Suport on-site (presupune prestarea tipurilor de servicii agreate, pe bază de abonament lunar);
- Suport complet pe bază de contract.

Pentru cele mai bune rezultate, vă recomandăm colaborarea pe bază de contract, întrucât este metoda cea mai satisfăcătoare din punct de vedere al raportului preţ/calitate servicii.

Beneficii imediate

- Identificarea rapidă a problemei și a soluției optime;
- Flexibilitatea clientului pentru a alege tipul de suport și nivelul de servicii (SLA) potrivit cu specificul organizației sale;
- Maximizarea profitului și minimizarea costurilor;
- Satisfacție crescută în rândul utilizatorilor – clienți sau angajați.

Categorii:

- Suport hardware – diagnosticarea și soluționarea problemelor hardware;
- Suport rețea – administrarea rețelei locale, monitorizarea și eficientizarea resurselor de reţea; asigurarea securității (utilizatori, trafic, protecție);
- Suport aplicații – identificarea și rezolvarea problemelor, procurarea și instalarea de patch-uri și update-uri, rezolvarea problemelor specifice semnalate de client, sau dezvoltarea de funcționalități și module noi, atât pentru softurile de bază – platforme cât și pentru aplicațiile specifice de business ale clientului.

Alte servicii:

- Suport securitate IT – identificarea și gestionarea procedurilor de securitate, gestionarea unui centru de recovery în caz de dezastre, backup, alte proceduri specifice.
- Audit IT – sprijinim clientul, cu ajutorul unui set de rapoarte și un business care  să  ia cea mai bună decizie pe termen scurt, mediu și lung pentru afacerea sa.
- Externalizare parţială/totală a serviciilor IT – clientul se poate concentra pe activitățile curente, în timp ce sistemul informatic va fi administrat de resurse dedicate competente, controlul rămânând în zona clientului.
- Mentenanța se bazează pe o analiză detaliată prealabilă a resurselor fiecărui client, astfel încât să putem identifica serviciile cele mai potrivite cu nevoile reale ale acestuia.

Tipuri de servicii de mentenanţă IT:

- Mentenanţă Hardware;
- Mentenanţă Software;
- Mentenanţă Reţea ;
- Mentenanţă Securitate.